Monday, May 16, 2011

.:tak secantik Nadya:.

.Bismillahirrahmanirrahim.


Post ini untuk membalas post yang telah ditulis khas untuk saya.
Boleh klik di bawah.
~haty kata rindu~

Sungguh,
saya tak sehebat seperti apa yang digambarkan di situ.
Saya hanya seorang HUSNA,
Seorang HUSNA yang masih bertatih menjalani hidup,
masih belajar erti kedewasaan,
dan sentiasa berusaha untuk mendapat redha Tuhan.

NADYATUL KHUMAERAH.
Perkenalan yang tidak pernah disangka.
Tak pernah bersua muka,
hanya suara manis terdengar sayup-sayup dari telefon.
Perkenalan yang menerbitkan perasaan sayang tanpa batasan,
yang mungkin akan dipersoalkan oleh sesetengah orang yang kurang berkenan.

Kak Nadya ni memang lovely.
Maaf ye kak kalau dulu saya ada buat akak tersinggung.
Saya hanya insan biasa,tak lari dari berbuat dosa.

Semoga Allah redha padamu.
Semoga Ukhwah kita berterusan hingga kesyurga.
Uhibbuki fillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...