Wednesday, October 9, 2013

Kerana itu takdirnya.

Maha Suci Allah yang menciptakan manusia,
dan menciptakan manusia itu berpasang-pasangan.
Segala puji bagi Tuhan yang mengatur perjalanan insan,
yang mentakdirkan sesuatu yang tak pernah disangka.

Salamun 'ala man'ittaba' alhuda.








Bismillah.
Dengan nama Tuhan yang Maha Pengasih Maha Penyayang.

dengan izin Allah,
pada

16 November 2013,Sabtu

saya,
Husna Izzati binti Jaafar

akan dinikahkan dengan

Mohd Fadli bin Kamis

 Dengan penuh rasa syukur saya ingin menjemput semua sahabat dan kenalan untuk hadir ke walimah saya yang akan dilangsungkan di

JA 2048, Taman Dato' Aziz,
77300 Merlimau,
Melaka


Kehadiran sahabat semua sangat saya hargai dan saya nantikan.(^_^)

013-6285395-Saya
Kalau ada sebarang pertanyaan atau apa-apa yang nak tau,silalah dengan gembiranya hubungi saya melalui nombor diatas.


Okay.dah-dahla dengan ayat skema jawapan karangan Bahasa Melayu SPM.
Datang ye kawan-kawan SMAP Labu,kawan-kawan Darul Quran,kawan-kawan UIA,kawan-kawan CICT,semua lah kawan dan sahabat yang kenal saya.(^_^)
Kalau ada kawan-kawan yang nak bermalam kat area Melaka,silalah menelefon saya ye.Insya Allah saya boleh uruskan penginapan kawan-kawan semua.

2 comments:

  1. Tahniah awakkkk! Tumpang gembira..=) Moga dipermudahkan segala urusan..miss u!

    ReplyDelete
  2. Barakallahulak! Husna! Moga majlis berjalan lancar. Moga beit muslim yg dibina peroleh redha Allah. Berkasih hingga ke syurga~ (^^,)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...