Thursday, January 29, 2015

Syazwani & Syafiq

We might had been togather for only few years,but you remain in my heart.

Salamun 'ala man ittaba' alhuda.


Siti Syazwani bt Nordin.
Saya pernah menjadi sangat rapat dengan beliau.And she's always a mother to me.I mean the way she cares,the way she treat me,has a resemblance of mother.She's a very kind hearted,generous,pandai memasak;*mihun sup wani sedap oiiii*,bijak,and most of all,manis dan cantik orangnya.

Wani was my classmate in DQ.She's one of the brightest in the class.Muqarar tak pernah ada masalah,steady je exam four flat.Baik lah sangat-sangat Wani ni.Roomate beliau Syariza,sempoi sebab kitorang suka lepak bilik dia.Kami macam geng bas sekolah la cuma tak ada bas sekolah.Ada saya,Zaimah,Syazwani,Syariza,Syarina,ada jugak Jalilah.Banyak sangat ni kalau nak mention nama semua orang.

Masa kat DQ dulu everyone like 'Wani kawen dulu ni,pandai masak,banin mesti suka' , 'Wani ang jangan senyum sangat,cair ustaz tengok,hehehe,' and other dialogue teasing her that among us,she's gonna get married first.Tapi I married first.*hehehehe* and actually wani dah bertunang dengan Syafiq months earlier before i got marries.MONTHS okay.Senyap-senyap je tak nak bagitau.

I was so shocked bila Wani cakap tetiba nak kahwin oh please come to KEDAH 3WEEKS from now.WHAT?Wani...ang memang nak kena.So,sebab bagitau lambat,saya tak dapat menghadirkan diri ke Kedah nun jauh disana.But here are some photo of them.Enjoy (^___^) 


SYAZWANI & SYAFIQ
170115

 Malu-malu lagi~


 Peace saya dah jadi bini orang~

 Amende lah gossip gewl tu

 Suwitnyeww~

 Da prektis sejak kat DQ ke ap?




Gossip gewllll~




 Terima kasih Syazwani.sebab menjadi sahabat,kakak,adik,mak dan semuanya pada aku masa kita sama-sama di DQ.Terima kasih sebab sudi temankan aku tido,tolong tapaukan makanan,tolong papah pergi toilet,tolong pujuk bila menangis,tolong belanja bila aku pokai,tolong teman gi jalan-jalan kat KL,teman cari modal tasmik,terima kasih yang tak terhingga buat hang....


Maafkan aku sebab tak dapat hadir dihari bahagia hang.Maafkan aku sebab tak dapat jadi kawan yang baik buat hang.Tak ada apa yang mampu aku bagi selain doa buat hang suami isteri,semoga sentiasa dalam rahmat Tuhan.Semoga dikurniakan anak yang soleh dan solehah.Moga menjadi isteri yang menjadi penyejuk mata,penenang jiwa,pembakar semangat meraih redha Ilahi.(^___^)



*padahal taip sambil nanges-nanges*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...